Zorginstellingen
Met Attendi rapporteren zorgprofessionals per stem. Gesproken tekst wordt door Attendi direct omgezet in bruikbare rapportages. Hierdoor kunnen zorgprofessionals praten met software zoals ze praten met cliënten. Natuurlijk en eenvoudig. Kostbare schermtijd van zorgprofessionals wordt waardevolle tijd voor cliënten. De oplossing is eenvoudig te gebruiken in de software waar zorgprofessionals al in werken.

Bespaar tijd
Direct een rapportage inspreken gaat sneller en is minder foutgevoelig dan achteraf een rapportage typen. Deze tijd kunnen zorgprofessionals inzetten voor dat waar ze energie van krijgen: persoonlijke cliëntenzorg.
Betrek de cliënt
Met Attendi spreek je de rapportage nog in in het bijzijn van de cliënt. Door mét de cliënt te rapporteren in plaats van over, voelt deze zich volwaardig en erkend.
Hoge kwaliteit dossiers
De oplossing herkent vakjargon en medicatienamen. De rapportages zijn vrij van spelfouten en bevatten automatisch de benodigde leestekens
Persoonlijke begeleiding
Bij Attendi geloven we dat technologie pas impact kan maken in de zorg als daar de juiste begeleiding bij wordt gegeven. Onze adviseurs werken nauw samen met zorgprofessionals om deze nieuwe manier van werken te implementeren.
Onze partners








Ook gebruik maken van Attendi?
Houd me op de hoogte als er een integratie is en ik ook als zorginstelling gebruik kan maken van Attendi
Resultaten
+21.000
zorgprofessionals hebben dagelijks toegang tot Attendi
72 uur
tijdsbesparing per medewerker per jaar
95%
nauwkeurigheid van spraakherkenning
Actueel
Wil je een gesprek en een demo?
Neem contact op met Rik en ontdek wat Attendi kan betekenen voor jouw organisatie.

Rik Luimes
Klant Adviseur