Onze missie
De basis van goede zorg is voor Attendi een goede relatie tussen zorgprofessional en cliënt. Dat betekent tijd en aandacht voor elkaar hebben. Een goed gesprek kunnen voeren. Wanneer zorgprofessionals tijd kwijt zijn aan schermen, gaat dat ten koste van persoonlijke aandacht voor cliënten.
Onze missie is om vanuit technologie een bijdrage te leveren aan de kwaliteit en beschikbaarheid van zorg. Zorg gaat om het contact tussen cliënten en zorgprofessionals, technologie moet daar empatisch en ondersteunend aan zijn.
Waar werken wij aan
Attendi ontwikkelt oplossingen waarmee zorgprofessionals informatie in het elektronisch cliëntendossier kunnen registeren door simpelweg te praten. Met je stem rapporteren is intuïtief en snel, en zorgt voor een complete en goed leesbare rapportage. Zo dragen we bij aan de maatschappelijke opdracht die we samen hebben: het beschikbaar houden van kwalitatieve zorg voor iedereen.
Attendi werkt direct in het ECD en voldoet aan de hoogste veiligheids- en kwalitieitsstandaarden. De technologie is in huis ontwikkeld en volledig toegepast op praktijkscenario’s uit de zorg. Attendi is opgeschaald bij grote zorginstellingen, waardoor inmiddels ruim 21.000 zorgprofessionals er gebruik van maken.
Ontmoet het team

Lennert Jansen
AI Engineer

Roos Hendriksen
Implementatie Adviseur

Tirza Soute
Software Engineer

Diederik de Rave
Co-Founder

Omar Elbaghdadi
Software Engineer

Manon Bos
Implementatie Adviseur

Berend Jutte
Co-Founder

Laura Beukers
Marketing & Communication Lead

Rik Luimes
Klant Adviseur

Foke van de Blaak
Medical Annotation Specialist

Jacob Holzscherer
Medical Annotation Specialist

Dide van de Fliert
Medical Annotation Specialist
Werk mee aan onze missie
Wil je een kennismaken en een demo?
Neem contact op met Rik en ontdek wat Attendi kan betekenen voor jouw organisatie.

Rik Luimes
Klant Adviseur