
Assistent
De Assistent van Attendi luistert naar de gesprekken tussen artsen en patiënten. De assistent herkent medisch relevante informatie en zet deze informatie direct om in bruikbare documentatie. De assistent van Attendi geeft artsen meer tijd om een relatie op te bouwen met hun patiënten.
Van gesprek naar tekst
De technologie van Attendi zet de ingesproken woorden nauwkeurig en direct om in uitgeschreven tekst. Omdat de spraak- en taalmodellen specifiek zijn getraind op data uit de Nederlandse gezondheidszorg, haalt de technologie een hoge nauwkeurigheid voor toepassingen in de zorg. De technologie is in eigen huis ontwikkeld waardoor hoogwaardige kwaliteit, flexibiliteit en veiligheid ten alle tijden kan worden gegarandeerd. Met Attendi behouden zorginstellingen, zorgprofessionals en patiënten de volledige controle over de data.
Geoptimaliseerd voor de zorg
In real time een transcript
Flexibele implementatie
Van tekst naar een gestructureerd gespreksverslag
Attendi brengt met behulp van verschillende technieken structuur aan in het transcript. Door middel van automatische sprekersherkenning wordt duidelijk wie wanneer wat heeft gezegd, ook als er sprake is van slechts één microfoon. Daarnaast worden er automatisch leestekens zoals punten, komma’s en vraagtekens toegevoegd aan het transcript. Op deze manier ontstaat er een leesbare en bruikbare bron van informatie.
Sprekersherkenning
Automatische interpunctie
Deelbaar formaat


Van tekst naar medische informatie
Met behulp van verschillende zorgspecifieke Natural Language Processing technieken, zet onze software ongestructureerde tekst om in een bruikbare bron van medische informatie. Symptomen, lichaamsdelen, medicaties, doseringen, behandelingen en procedures worden automatisch herkend. Door de aansluiting bij bestaande registratiestandaarden en medische ontologieën ontstaat er een bruikbare bron van medische informatie.
Medische entiteitherkenning
Onderwerpsegmentatie
Herkenning van entiteitsrelaties
Sentimentanalyse
Ontkenningen
En meer...
Van consult naar verslag
In nauwe samenwerking met zorgprofessionals en patiënten definiëren wij per gesprek de gewenste rapportage. De software genereert automatisch een notitie voor in het elektronisch patiëntendossier. In plaats van na afloop van een gesprek de bevindingen in een notitie te verwerken, hoeven professionals nu enkel nog de gecreëerde notitie te controleren. Na controle wordt deze notitie automatisch op de juiste locatie in het patiëntendossier verwerkt.
Integreer Attendi in bestaande systemen
Wij geloven in een open en veilige systeembenadering, waarbij de functionaliteiten van onze spraak- en taaltechnologie door middel van een API kunnen worden aangeroepen door andere applicaties. Dit maakt het voor leveranciers van zorginformatiesystemen mogelijk om Attendi op te nemen in bestaande oplossingen.
Samenwerken met Attendi
Bij Attendi geloven we dat innovatie in de zorg tot stand komt door in een multidisciplinair team samen te werken aan urgente vraagstukken uit de praktijk. In samenwerking met zorgorganisaties, zorgprofessionals en kennisinstituten onderzoeken we de verschillende mogelijke en veilige toepassingen van de technologie. Heeft u te maken met processen in de zorg die worden gedomineerd door tijdrovende verslaggeving en administratie? Neem dan vooral contact met ons op.
Structuring conversations through automated speaker diarization models (part 2)
12.05.2021.

At Attendi, speech processing lies at the core of our digital scribe product. Apart from understanding what is being said, we also need to know ‘who spoke when’.
Attendi is genomineerd voor de regionale zorginnovatieprijs 2021!
15.01.2021.

Op 11 maart vindt de nationale finale plaats van de landelijke zorginnovatieprijs.
Product update 1 - Sprekersherkenning, onderwerp segmentatie & ontkenningen en relaties
04.12.2020.

Automated Speech Recognition en Natural Language Processing bieden voor de gezondheidszorgzorg de mogelijkheid om een gesprek tussen patiënt en zorgprofessional te gebruiken als bron van informatie voor registraties in het patiëntendossier.